Így nézett ki egy Rihanna, Kanye West vagy Lana Del Rey plakát a hatvanas években

Egy jó reklámhoz kell egy jó szlogen meg egy arc, akivel el lehet adni a terméket vagy szolgáltatást. David Redon, francia grafikus  Ads Libitum projektjében celebeket és híres számaikat csomagolt retró reklámplakátokba.

"Ezzel a projektemmel az volt a célom, hogy rámutassak, mindig a művész a termék, a szöveg és a többi csak körítés. A vintage cuccokat meg egyszerűen nagyon izgalmasnak találom."

f53e412950d4c528e5738d35536cce6f

88585599f34db0c76148579162d66705

tumblr_mr26gtBpsr1sahre4o1_1280

b8a1237aefe01bd5cba5dc950cea812b

fc98fec4864d64a729969b5a83d1db55

372cb11aa046f86b16a4b519423c57f2

a6fad72517f2aad596f03661da24acde

a3b50935e071191ca80d08e541fb129d

tumblr_n00tykXKGu1sahre4o1_1280

D H0660

tumblr_mqdqk2V1TR1sahre4o1_1280

828a71640ae834cc4a942fdf5aceaede

Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.